Vallahi hocam bu duyguyu er geç tatmak insana değersiz hissettiriyor. Bende yaşadım aynısı da o günden beri kimseden çıkar beklemiyorum onlar da benden beklemesin🙂
Doğum gününüz kutlu olsun bu arada