Eşin dostum kardeşim dediğim doğum günlerini ezbere bildiğim arkadaşlarımın hiç biri doğum günümü hatırlamadı, kimse aramadı... Daha süre var diye de düşünmeyin, bu saatten sonra da o iş olmaz zaten adım gibi biliyorum
Yanlış anlaşılmasın öyle illa kutlama yapılsın diye beklentim yok. Bu yazıyı da sizler kutlayın diye yazan biri değilim. Fakat dostlarım tarafından bilinmemek, hatırlanmamak insanın hafiften canını sıkıyor. Bazı insanlar ve özellikle benim bulunduğum yeni nesil artık büyük çoğunlukla çıkar ilişkisi için yaşıyor.

Hatır vs nadirdir. Bunu iyi anladım.
İşi düşünce konuşuluyor
En azından bu konu için 1 dakika sadece aransam fena olmazdı. Adeta kendimi kadro dışı bir futbol oyuncusu, okey 4. sü gibi hissediyorum.

Biraz canım sıkıldı içimi dökmek istedim. Ne de olsa doğum günümdü
Canınızı sıktıysam tekrar hakkınızı helal edin. Herkese hayırlı bol kazançlı günler diliyorum.