Nice hayırlı yıllara hocam. Konulariniza baktım iletişim numaranız vardır diye doğum gününüzü kutlayacaktim ama iletişim numarası bırakmamış siniz

Yaşim 40 oldu ve su zamanda çıkar ilişkisi olduğunu acı tecrubelerle anladım. O yüzden takmayın ve herkese ederi kadar değer verin.