Merhaba arkadaşlar bu forumda binlerce arkadaşımız var. Hepsinin bir dönüş, kilit noktası olmuştur ama olumlu ama olumsuz. Sizde hayatınızın dönüm noktasını paylaşmak ister misiniz?
Örneğin benim olumlu olarak Kızımın dünyaya gelmesi bana ve eşime çok şey kattı her ne kadar zorlukları da olsa.