• 15-11-2022, 23:05:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar bu forumda binlerce arkadaşımız var. Hepsinin bir dönüş, kilit noktası olmuştur ama olumlu ama olumsuz. Sizde hayatınızın dönüm noktasını paylaşmak ister misiniz?

    Örneğin benim olumlu olarak Kızımın dünyaya gelmesi bana ve eşime çok şey kattı her ne kadar zorlukları da olsa.
  • 15-11-2022, 23:06:32
    #2
    Memleketten çıkıp İstanbul’a gelmek.
  • 15-11-2022, 23:07:07
    #3
    KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memleketten çıkıp İstanbul’a gelmek.
    Taşı toprağı altın mı diyoruz hocam yani
  • 15-11-2022, 23:07:22
    #4
    Benim 6 yıldır çalıştığım iş yerinden ayrılıp şirket kurmam oldu sanırım. 1 yıl dayanabildim, sonra eski şirketime geri döndüm. Proje şefiydim, satış müdürü oldum 😀 şimdi de şirketin yönetimine doğru gidiyorum. Garip bir hareketlilik oldu benim için.
  • 15-11-2022, 23:09:29
    #5
    Henüz o noktaya gelemedim hocam
  • 15-11-2022, 23:18:46
    #6
    2018’de işi gücü bırakıp Katar’da bir iş teklifini değerlendirmem ve aradığımı bulamayıp geri dönmem. Orada öğrendiklerim ile kripto piyasasına girmem beni ömür boyu başkasının altında çalışmaktan kurtardı.
  • 15-11-2022, 23:19:44
    #7
    2001 krizi...
  • 15-11-2022, 23:20:45
    #8
    Lise biterken (Euro 9 TL idi.) Polonya'da bilg. mühendisliği okumayı istiyordum. 3-4 ay içinde 25-30 bin TL'ye ihtiyacım vardı. Yarısını babam karşılayacağını söyledi, yarısını karşılamak için işler aramaya karar verdim. Hatta r10'da konu açmıştım hala duruyor. O günden itibaren çok sıkı çalıştım. Gerekli parayı topladım fakat euro uçtuğu için iptal oldu. Yine de neler yapabildiğimi görebilmek, hele ki o 3-4 ay içindeki gelişimim beni çok değiştirdi. O günden beridir ne zaman para kazanmak istesem kazanabiliyorum. Çok şükür.
    • ArdaEgridere
    • GÖKTUĞ
    • Caqlar003
    ArdaEgridere, GÖKTUĞ ve Caqlar003 bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 15-11-2022, 23:21:16
    #9
    Baba olduktan sonra..