Benim 6 yıldır çalıştığım iş yerinden ayrılıp şirket kurmam oldu sanırım. 1 yıl dayanabildim, sonra eski şirketime geri döndüm. Proje şefiydim, satış müdürü oldum 😀 şimdi de şirketin yönetimine doğru gidiyorum. Garip bir hareketlilik oldu benim için.