Lise biterken (Euro 9 TL idi.) Polonya'da bilg. mühendisliği okumayı istiyordum. 3-4 ay içinde 25-30 bin TL'ye ihtiyacım vardı. Yarısını babam karşılayacağını söyledi, yarısını karşılamak için işler aramaya karar verdim. Hatta r10'da konu açmıştım hala duruyor. O günden itibaren çok sıkı çalıştım. Gerekli parayı topladım fakat euro uçtuğu için iptal oldu. Yine de neler yapabildiğimi görebilmek, hele ki o 3-4 ay içindeki gelişimim beni çok değiştirdi. O günden beridir ne zaman para kazanmak istesem kazanabiliyorum. Çok şükür.