Hocam özelden mesaj atarsan mutlu gününüzü bozmasını engellemek isterim siz beni tanımassınız ben sizi isim soy isim varsa telefon numarası iletirseniz yarına çözmüş oluruz canınızı sıkmayın
Hocam herşeyi mevcut, insta adresi isim soy isim. Numarası da abimin telde kayıtlı da şimdi ben abimden habersiz bir şey maalesef yapamam. Samimiyetiniz için gerçekten çok teşekkür ederim. Eyvallah, sağ olun var olun.
askeriyeye bildirirseniz kesinlikle işleme koyarlar ama daha beter size bilenir mi o risk var. askeriye böyle şeylerde titizdir.
Gerekli yerlere şikayet edeceğiz bunun kaçarı yok artık. Gereken neyse Allahın izniyle yapılacak.
Böyle insanların yedi ceddini **********.
Ah hocam, durduğum yerde neler neler diyorum, içimden geçenleri bir bilseniz...