askeri personele mahkeme açarsanız o kadar hızlı işleme koyulurki
ondan nefret eden komutan ona tonla eziyet çektirebilir sırf mahkeme var ama görülmüyor diye
şikayet edin tsk el atar askeri personel olduğu için özel şikayet yeri varmı diye bakın
Jandarma personeli olduğu için yarın amirliğe gidilip şikayette bulunacağız. Gerekli mesajlar, telefon kayıtları vs. Korkumuz düğün günü, bir şey yapması. Bizde ona göre önlemlerimizi mutlaka alacağız.
Selamlar, çok berbat bir durum maalesef. Hak ettiği dilden cevap vererek, ağzını burnunu kırsanız olmaz. Hem bunun için suçlu olursunuz hem de başka bir gün bu dengesiz aile bireylerine zarar vermeye çalışır. Ki büyük olasılıkla bunu yapmaya kalkar. Yani iki uculu oklu değnek oluyor.
Allah kimsenin başına vermesin, insan katil olur gerçekten.
Gerçekten söylediğiniz kadar var. Yarın şikayette bulunacağız. 23 yaşındaki bir veled, jandarma personeliyim diye sanırım kendisine hiçbir şey olmayacağını sanıyor.