askeri personele mahkeme açarsanız o kadar hızlı işleme koyulurki
ondan nefret eden komutan ona tonla eziyet çektirebilir sırf mahkeme var ama görülmüyor diye
şikayet edin tsk el atar askeri personel olduğu için özel şikayet yeri varmı diye bakın