?
Ticaret Puanı Gönderirsen Dönüş Sağlarım
14
●902
- 13-11-2022, 00:44:51Yasak olan şey ne hocam? Ticaret yaptıktan sonraki olaydan bahsediyorum.DMThings adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2022, 00:45:54Gönderdikten sonra dönmeyenler oluyor. Böyle yapınca önüne geçmiş oluyoruz. Kötü bir niyet yok aslında.
- 13-11-2022, 00:46:13Benim mesela ihtiyacım yok hocam, ama karşımdaki kişi ticaret puanı atar mısın derse atarım. Karşılıkta beklemem. (iş yaptığım kişiler tabi)batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2022, 00:46:24Şunu demek istiyor aslında..
Benim için önemi yok Lakin beni yormayacaksan ticaret puanı gönder aynı link üzerinden geri dönmesi daha kolay oluyor demek istiyor bu şekilde söyleyenler... - 13-11-2022, 00:48:07Bunu diyen kişi aslında önem vermiyor ticaret puanına. Verirsen dönüş yaparım vermezsen de keyfin bilir diyor çok basit şekilde. Ayrıca sırası yok ama bazı arkadaşlar ticaret puanına ilginç şekilde dönüş yapmıyorlar veya bir hafta sonra geri dönüş atıyorlar. O yüzden uğraşmak istemiyorum şahsen bende ve ticaret puanı atarsan geri dönüş yaparım diyorum geçiyorum.
- 13-11-2022, 00:48:14Gönderiyorum dönüş yaparsınız tarzında da yazılabilir. Ticaretteki ilk sen ver gibi oluyor biraz böyle. Aslında sizin dediğinizin önüne geçilmesi için ticaret sayfasında hem gönderilen, hem de alınan bildirimler olmalı.Aztekiando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
