Bunu diyen kişi aslında önem vermiyor ticaret puanına. Verirsen dönüş yaparım vermezsen de keyfin bilir diyor çok basit şekilde. Ayrıca sırası yok ama bazı arkadaşlar ticaret puanına ilginç şekilde dönüş yapmıyorlar veya bir hafta sonra geri dönüş atıyorlar. O yüzden uğraşmak istemiyorum şahsen bende ve ticaret puanı atarsan geri dönüş yaparım diyorum geçiyorum.