Bu tür insanları gerçekten anlamıyorum. Eğer ticaret puanına önem veriyorsan neden ilk sen göndermiyorsun? Tek taraflı bir şey mi bu? Şu mesajı gördükçe sinir oluyorum açıkçası. Bu işin sırası mı var ?