Üniversiteye özel aracımla giderim, bedava girerim, ücretsiz park eder üniversite alanını bedava işgal ederim diye bir hak yoktur.
Okul size eğitim sağlamakla yükümlü bedava park yeri sağlamakla yükümlü değil.
İşte Z kuşağına söylenen bir çok eleştirinin nasıl haklı olduğunu gösteren bir isyan daha.
Arkadaş eğitim kadrosundan, laboratuvar ve eğitm araçlarının yetersizliğinden, kütüphanenin eksikliğinden, akademik çalışmaların azlığından şikayet etmemiş.
Arkadaş üniversite otoparkına ücret veriyor diye ülkeye 3. dünya ülkesi demiş.
Bir üniversiteden şikayet ederken kıstası otopark ücreti olan bir jenerasyon geliyor.
Allah sonumuzu hayretsin )))
Gelişmiş ülkelerin hepsinde araç almak çok ucuzdur ama ücretsiz park yerleri çok çok azdır ve park ücretleri pahalıdır.
Üniversiteme Para vermeden giremiyorum
47
●3.682
- 11-11-2022, 18:45:46Hocam çok da büyük bir para değil
1 hesap makinesi parası...
Yapılan uygulama yerinde gibi çünkü o yollarda üniversitenin mülkü , kendileri karar verir isterse hiç araba koydurtmaz
1 hesap makinesi parası...