R10'dan bir kişi cumhurbaşkanı olsaydı bu kim olurdu?
Ayrıca devlet kurumlarında hocam deme kültürü başlar mıydı?
R10'dan birisi cumhurbaşkanı olsaydı?
36
●1.664
- 06-11-2022, 20:21:32
- 06-11-2022, 20:23:07
- 06-11-2022, 20:24:02Şehirlere moderatör, ilçelere kategori moderatörleri atanırdıMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2022, 20:24:47Hocam sen askerlik yaptın mı?
Askerlik yapmışsan r10'da hocam diyen birinin askerde emret komutanım diye selam çaktıgını, komutana hocam demediğini diyemeyecegini bilmen lazım..
Yoksa forumdan biri kalkacak cumhurbaşkanı olacakta gidecek amerika başkanına hocam diyecek.. Çok boş düşünce ve çok boş davranış bence
- 06-11-2022, 20:25:3517 yaşındayım hocam gece gece boş yapıyoruz sadeceTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2022, 20:26:13aklıma hemen bir şarkı geldi..Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şehirlere moderatörler atanırdı her gece, biz modertörlerle sevinirdik (yanlış okumayın son kelimeyi
)