• 06-11-2022, 20:21:32
    #1
    En iyisi sanırım
    R10'dan bir kişi cumhurbaşkanı olsaydı bu kim olurdu?

    Ayrıca devlet kurumlarında hocam deme kültürü başlar mıydı?
  • 06-11-2022, 20:23:07
    #2
    @Coşkun Çetin; yakışırdı
    • Gelistirici
    Gelistirici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-11-2022, 20:24:02
    #3
    En iyisi sanırım
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coşkun Çetin; yakışırdı
    Şehirlere moderatör, ilçelere kategori moderatörleri atanırdı
  • 06-11-2022, 20:24:24
    #4
  • 06-11-2022, 20:24:47
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hocam sen askerlik yaptın mı?
    Askerlik yapmışsan r10'da hocam diyen birinin askerde emret komutanım diye selam çaktıgını, komutana hocam demediğini diyemeyecegini bilmen lazım..

    Yoksa forumdan biri kalkacak cumhurbaşkanı olacakta gidecek amerika başkanına hocam diyecek.. Çok boş düşünce ve çok boş davranış bence
  • 06-11-2022, 20:25:19
    #6
  • 06-11-2022, 20:25:35
    #7
    En iyisi sanırım
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen askerlik yaptın mı?
    Askerlik yapmışsan r10'da hocam diyen birinin askerde emret komutanım diye selam çaktıgını, komutana hocam demediğini diyemeyecegini bilmen lazım..

    Yoksa forumdan biri kalkacak cumhurbaşkanı olacakta gidecek amerika başkanına hocam diyecek.. Çok boş düşünce ve çok boş davranış bence
    17 yaşındayım hocam gece gece boş yapıyoruz sadece
  • 06-11-2022, 20:26:13
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şehirlere moderatör, ilçelere kategori moderatörleri atanırdı
    aklıma hemen bir şarkı geldi..
    Şehirlere moderatörler atanırdı her gece, biz modertörlerle sevinirdik (yanlış okumayın son kelimeyi )
  • 06-11-2022, 20:27:16
    #9
    Ekonomi bakanı sey it