Hocam sen askerlik yaptın mı?
Askerlik yapmışsan r10'da hocam diyen birinin askerde emret komutanım diye selam çaktıgını, komutana hocam demediğini diyemeyecegini bilmen lazım..
Yoksa forumdan biri kalkacak cumhurbaşkanı olacakta gidecek amerika başkanına hocam diyecek.. Çok boş düşünce ve çok boş davranış bence
17 yaşındayım hocam gece gece boş yapıyoruz sadece