Konu
R10'dan birisi cumhurbaşkanı olsaydı?
06-11-2022, 20:21:32
#1
Gelistirici
En iyisi sanırım
R10'dan bir kişi cumhurbaşkanı olsaydı bu kim olurdu?
Ayrıca devlet kurumlarında hocam deme kültürü başlar mıydı?