• 06-11-2022, 17:59:14
    #10
    Sınır kapısı şu yıllara kadarki en yoğun geçişi gerçekleştiriyordur heralde. Gürcistan Apple satıcıları iyi kar etmiştir.

    Sebep: Fahiş vergilerin millete dayatılması
    Sonuç: Milli servetin yurtdışına akması
  • 06-11-2022, 18:14:27
    #11
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınırda duty free mi var hocam? Hayır öyleyse sırf onun için bile gidilebilir.
    Evet var ama harç pulunu ödedikten sonra karşınıza çıkıyor 🥲
  • 06-11-2022, 18:16:22
    #12
    sarabayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mekanlarin son durumu nedir 100 tlye sabahlıyorduk
    Bizim köyde bile 100 tl ye konaklama kalmadı hocam ekonomisi olmayan bir ülkenin parası bizden 6 kat değerli ne diyim
  • 06-11-2022, 18:17:31
    #13
    hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet var ama harç pulunu ödedikten sonra karşınıza çıkıyor 🥲
    Olsun hocam, karşımıza çıkıyorsa problem değil vallahi. Orada da var değil mi sınır? Yani 3 karton sigara, 2 şişe alkol vs durumu? Yoksa ne alıyorsan al mantığı var mı acaba 😀
  • 06-11-2022, 18:20:58
    #14
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsun hocam, karşımıza çıkıyorsa problem değil vallahi. Orada da var değil mi sınır? Yani 3 karton sigara, 2 şişe alkol vs durumu? Yoksa ne alıyorsan al mantığı var mı acaba 😀
    Sınır var hocam 3 karton sigara
  • 06-11-2022, 18:21:22
    #15
    Şimdi sorum şu. Batumdan telefon mu aldınız var olan telefonu kayıtmı ettirdiniz? Yani yurt dışında nasıl kayıt oluyor
  • 06-11-2022, 18:22:39
    #16
    aLLioni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi sorum şu. Batumdan telefon mu aldınız var olan telefonu kayıtmı ettirdiniz? Yani yurt dışında nasıl kayıt oluyor
    Olan telefonu kayıt ettirmek için gittim giriş çıkış yaptım yarın da E devlet üzerinden 2700 tl verip kaydımı yapıcam bu kadar
  • 06-11-2022, 18:31:54
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu olayı türkiye de yapabilirsiniz 8 bin tl ye 1 adet iphone 11 aldım 2750₺ pasaport harç bedelleri ödedim 10 12 bin tl ye geldi tr de şuan 17 bin oldu
  • 06-11-2022, 21:05:22
    #18
    Hocam selam,
    Telefonu Gürcistan'a aldıktan sonra Türkiye de kullanacağınız için vergi iadesi almanız lazımdı, bunu yaptınız mı?

    Bir de pasaportsuz çıkış yaptıysanız e devletten nasıl kayıt yaptıracaksanız, pasaportsuz kayıt oluyor mu?