Hocam selam,
Telefonu Gürcistan'a aldıktan sonra Türkiye de kullanacağınız için vergi iadesi almanız lazımdı, bunu yaptınız mı?

Bir de pasaportsuz çıkış yaptıysanız e devletten nasıl kayıt yaptıracaksanız, pasaportsuz kayıt oluyor mu?