Konu
Telefon kayıt için Batuma gittim
06-11-2022, 21:05:22
#18
KayipKuzu
Hocam selam,
Telefonu Gürcistan'a aldıktan sonra Türkiye de kullanacağınız için vergi iadesi almanız lazımdı, bunu yaptınız mı?
Bir de pasaportsuz çıkış yaptıysanız e devletten nasıl kayıt yaptıracaksanız, pasaportsuz kayıt oluyor mu?