Konu
Telefon kayıt için Batuma gittim
06-11-2022, 18:22:39
#16
hankaya4
aLLioni adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi sorum şu. Batumdan telefon mu aldınız var olan telefonu kayıtmı ettirdiniz? Yani yurt dışında nasıl kayıt oluyor
Olan telefonu kayıt ettirmek için gittim giriş çıkış yaptım yarın da E devlet üzerinden 2700 tl verip kaydımı yapıcam bu kadar