• 03-11-2022, 12:48:15
    #1
    internet de fenomen israfçılar , nimet ile şov yapmaya çalışanlar enterasan şovlar yapıp kendilerini bir halt zannedenlere , yapanlara karşı bir şeyler yapılmalı ,iş çığrından çıkmış durumda, bundan bir tek ben mi rahatsız oluyorum?
  • 03-11-2022, 12:53:36
    #2
    Teknolojinin geliÅŸmesiyle birlikte maalesef bu tarz israflar engellenemeyecektir.
  • 03-11-2022, 12:56:55
    #4
    H.burada Bozum İşlemleri
    Tamda doritoslu çiğköfte dürümü izledikten sonra gördüm konunuzu tam üzerine geldi
  • 03-11-2022, 12:59:56
    #5
    Adam mekana gidiyor, işyeri sahibi sırf zengin göstermek için 2 metrelik sofra kuruyor. Ulen yiyemeyecek zaten, ne diye dolduruyonuz. Bir defa bunlara inanıp sipariş verdim, verdiğime pişman oldum. Videoda fotograflarda gosterdigiyle gerçeğin hiç alakası yok.