internet de fenomen israfçılar , nimet ile şov yapmaya çalışanlar enterasan şovlar yapıp kendilerini bir halt zannedenlere , yapanlara karşı bir şeyler yapılmalı ,iş çığrından çıkmış durumda, bundan bir tek ben mi rahatsız oluyorum?