• 02-11-2022, 18:42:21
    #28
    Arabayi da sürüyo bu cihaz heral
    Sakasi bi yana hayirli olsun.
  • 02-11-2022, 18:59:20
    #29
    Hayırlı olsun, üstelik hediye olarak alınmış. Nedir bu baltalama isteği anlam veremiyorum.
  • 02-11-2022, 19:07:04
    #30
    Hayırlı olsun
  • 02-11-2022, 19:13:27
    #31
    Play Console Alım ✅
    Hayırlı olsun,benimde olur inş
  • 02-11-2022, 19:21:07
    #32
    Ben de almayı düşünüyorum tavsiye eder misiniz?
  • 02-11-2022, 19:47:24
    #33
    Hayırlı olsun şef
  • 02-11-2022, 19:58:55
    #34
    H.burada Bozum İşlemleri
    Hibo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun
    bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, benimde almaya niyetim var.
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun,benimde olur inş
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun şef
    Çok teşekkür ederim daha iyileri sizin olur inşallah
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabayi da sürüyo bu cihaz heral
    Sakasi bi yana hayirli olsun.
    O kadar para verdikten sonra bir zahmet sürsün
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, üstelik hediye olarak alınmış. Nedir bu baltalama isteği anlam veremiyorum.
    Çok teşekkür ederim. Herkes işin şakasında çok takılmamak lazım yani öyle ümit ediyorum
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de almayı düşünüyorum tavsiye eder misiniz?
    Eşim çok beğendi ona sorsak tavsiye eder de ben şahsen o kadar para vermem kamera ile işim olmuyor. Tasarımı vs çok güzel ama pahalılığından dolayı yanaşılır mı bilmiyorum tercih meselesi
  • 02-11-2022, 20:42:17
    #35
    Hayırlı olsun telefon.
    Benim telefondan çok araç ilgimi çekti çok hoş çıkmış
  • 02-11-2022, 21:00:19
    #36
    H.burada Bozum İşlemleri
    EnesHazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun telefon.
    Benim telefondan çok araç ilgimi çekti çok hoş çıkmış
    Teşekkür ederim 2 yıl önce beni de çok cezbetti Biraz masraflı fakat konforu çok güzel