EnesHazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun telefon.
Benim telefondan çok araç ilgimi çekti çok hoş çıkmış
Teşekkür ederim 2 yıl önce beni de çok cezbetti Biraz masraflı fakat konforu çok güzel