Hibo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun
bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, benimde almaya niyetim var.
chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun,benimde olur inş
royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun şef
Çok teşekkür ederim daha iyileri sizin olur inşallah
WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabayi da sürüyo bu cihaz heral
Sakasi bi yana hayirli olsun.
O kadar para verdikten sonra bir zahmet sürsün
Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, üstelik hediye olarak alınmış. Nedir bu baltalama isteği anlam veremiyorum.
Çok teşekkür ederim. Herkes işin şakasında çok takılmamak lazım yani öyle ümit ediyorum
AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de almayı düşünüyorum tavsiye eder misiniz?
Eşim çok beğendi ona sorsak tavsiye eder de ben şahsen o kadar para vermem kamera ile işim olmuyor. Tasarımı vs çok güzel ama pahalılığından dolayı yanaşılır mı bilmiyorum tercih meselesi