Hayırlı Olsun
Hayırlı olsun, benimde almaya niyetim var.
Hayırlı olsun,benimde olur inş
Çok teşekkür ederim daha iyileri sizin olur inşallah
Arabayi da sürüyo bu cihaz heral

Sakasi bi yana hayirli olsun.
O kadar para verdikten sonra bir zahmet sürsün
Hayırlı olsun, üstelik hediye olarak alınmış. Nedir bu baltalama isteği anlam veremiyorum.
Çok teşekkür ederim. Herkes işin şakasında çok takılmamak lazım yani öyle ümit ediyorum
Ben de almayı düşünüyorum tavsiye eder misiniz?
Eşim çok beğendi ona sorsak tavsiye eder de ben şahsen o kadar para vermem kamera ile işim olmuyor. Tasarımı vs çok güzel ama pahalılığından dolayı yanaşılır mı bilmiyorum tercih meselesi