• 31-10-2022, 16:15:51
    #1
    Aktivite olarak , kafa dağıtmak için neler yapıyorsunuz ? 22 yaşındayım hafta içi çalışıyorum , akşamları ve hafta sonu geliyo yapacak bişi bulamıyorum .
    Şu aralar tek aktivitem Beşiktaş maçına gitmek ve arkadaşımla fifa atmak başka bişi yok cafeye avm ye vs gitmekten sıkıldım.
    Siz neler yapıyorsunuz ??
  • 31-10-2022, 16:22:04
    #2
    Bisiklet sürüyorum hocam.
    Şehirden uzaklaştıkça iyi geliyor
  • 31-10-2022, 17:14:30
    #3
    half life 1.6 online atıyorum
  • 31-10-2022, 17:19:30
    #4
    Tek yapmayı sevdiğim başlıca şeyler
    2 gecelik kamp atmak
    Sahil yada orman yürüyüşleri
    Bisiklet uzun parkur
    Pazar günleri gazlamak

    Mümkün olduğunca kalabalık stres ses gürültüden uzak yaşamaya çalışıyorum zor oluyor İstanbul gibi şehirde ama oluyor bir şekilde
  • 31-10-2022, 17:30:53
    #5
    Platin üye
    Youtubeden video izliyorum, film/dizi izliyorum.
    Cs go oynuyorum.
    Ev işlerine yardım ediyorum veya bahçeyi temizliyorum.
    Arkadaşlarımla buluşmayalı baya süre geçti konuyu okurken fark ettim.

    Bence sizin şuanda yaptığınız aktiviteler yeterli hocam, sanala alışırsanız sonrasında insanın canı dışarı çıkmak istemiyor.
  • 31-10-2022, 19:17:14
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ara hicbir sey yapmiyorum, keyfim yok..