Aktivite olarak , kafa dağıtmak için neler yapıyorsunuz ? 22 yaşındayım hafta içi çalışıyorum , akşamları ve hafta sonu geliyo yapacak bişi bulamıyorum .
Şu aralar tek aktivitem Beşiktaş maçına gitmek ve arkadaşımla fifa atmak başka bişi yok cafeye avm ye vs gitmekten sıkıldım.
Siz neler yapıyorsunuz ??