• 30-10-2022, 22:42:35
    #37
    BulentD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay askere gidiyorsun be hocam bu kadar tereddüt etme. biz 15 ay yaptık üstelik 14 ay usta birliği kastık sen düşün artık.
    Yok hocam tereddüt ettiğimden değil. Haklısınız elbette. Umarım geriye dönüp baktığımda ne güzel günlerdi derim.
  • 30-10-2022, 22:46:58
    #38
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam tereddüt ettiğimden değil. Haklısınız elbette. Umarım geriye dönüp baktığımda ne güzel günlerdi derim.
    Senin için yeni sayfa olacak. İlk gün zorlu olur biraz. Lakin arkadaşlarını iyi seç. Herkesle muhatap olma. Sırrını verme. Düzene uy yeter. 6 ay çok çabuk geçer.
  • 30-10-2022, 22:48:03
    #39
    BulentD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin için yeni sayfa olacak. İlk gün zorlu olur biraz. Lakin arkadaşlarını iyi seç. Herkesle muhatap olma. Sırrını verme. Düzene uy yeter. 6 ay çok çabuk geçer.
    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim hocam sağolun
  • 30-10-2022, 22:49:54
    #40
    hayırlı teskereler
  • 30-10-2022, 22:50:26
    #41
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı teskereler
    Teşekkür ederim hocam.
  • 30-10-2022, 23:08:19
    #42
    5. Piyade er eğitim alayı. Bende acemi birliğimi orda tamamlamıştım, soğuk ve sürekli mutfak dışında bir sıkıntı yoktu. hayırlı teskereler
  • 30-10-2022, 23:09:18
    #43
    djcenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5. Piyade er eğitim alayı. Bende acemi birliğimi orda tamamlamıştım, soğuk ve sürekli mutfak dışında bir sıkıntı yoktu. hayırlı teskereler
    Teşekkür ederim hocam artık sabredicez yapacak birşey yok.
  • 31-10-2022, 01:07:33
    #44
    Hayırlı tezkereler
  • 31-10-2022, 01:46:58
    #45
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı tezkereler
    Teşekkür ederim hocam