• 30-10-2022, 12:38:27
    #1
    3 yaşındaki çocukların elinde bile telefon var, akakçeyi vb siteleri bilmeyen kalmadı herkes fiyat araştırıyor.

    neyse mesaj geldi nediamarkt club üyelerine özel indirim varmış.

    huawei gt2 bakayım dedim sağolsun 200 lira zamlı koymuşlar 😁
  • 30-10-2022, 12:41:23
    #2
    Halen bu yöntemle alan var ki demekki bu tarz mesajlar gönderiyorlar.
  • 30-10-2022, 12:45:20
    #3
    Mediamarkt, vatan, teknosa gibi yerlerin ayakta kalması hepimiz için iyi birşey. İnternete güvenmeyen veya işini o an çözmesi gereken kişiler 3-5 fazla vermeye bakmayacaktır. Bu gibi yerler bizim için ücretsiz birer deneyim mağazası niteliğindedir. Bırakın ayakta kalsınlar.
  • 30-10-2022, 12:52:19
    #4
    İnternetten ucuza almak yerine 3 kuruş fazlasına mağazadan aldım. 3 ay sonra yaşadığım ufak bir problemle hemen ilgilenip sıfır ürünle değiştirdiler. hizmet farkı ödeniyor
  • 30-10-2022, 14:01:01
    #5
    en güzeli beğendiğiniz önemsediğiniz ürünleri daha önceden ekran görüntüleriyle çekmek. bakalım ileride zamalnacakmı indirime girecekmi diye kontrol etmiş oluruz.birde bunun gibi suni yalandan indirimleri şikayet etmiş oluruz. arçelik firmasıda hep böyle yapar.zamı koyar sonra özel indirim der.halbuki 2-3 ay önce zaten aynı fiyattı.döviz altın yükselişi olmayan zamanları kastediyorum. yada ürün 2-3 ay önce aynı fiyattır.3 ay sonra % bilmem kaç indirim yaptık diye aynı fiyat etiketini basarlar
  • 30-10-2022, 14:35:23
    #6
    3-5 fazla verip görerek, bildiği yerden alıyor çoğu insan. İnternete teknolojik anlamda güven az.