en güzeli beğendiğiniz önemsediğiniz ürünleri daha önceden ekran görüntüleriyle çekmek. bakalım ileride zamalnacakmı indirime girecekmi diye kontrol etmiş oluruz.birde bunun gibi suni yalandan indirimleri şikayet etmiş oluruz. arçelik firmasıda hep böyle yapar.zamı koyar sonra özel indirim der.halbuki 2-3 ay önce zaten aynı fiyattı.döviz altın yükselişi olmayan zamanları kastediyorum. yada ürün 2-3 ay önce aynı fiyattır.3 ay sonra % bilmem kaç indirim yaptık diye aynı fiyat etiketini basarlar