• 29-10-2022, 23:42:12
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2023 yılı itibari ile en zengin insanı kimseye borcu olmayan insan olarak görüyorum.
    rakamlar ütopik kredi dediğin 100k dan başlıyor 10 sene önce bu paraya ev alınıyordu.
    köşedeki bakkala selam veriyorsun 100 liran gidiyor.
    bu belirsizlikte araç için kredi çekmek makul gelmiyor bana. borçlanmadan hayatını sürdüren en kral olacak gibi hissediyorum
    erhanbackhen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kredi almamak en mantıklısı
    Enflasyonist ortamda TL borçlanmak kaymaklı ekmek kadayıfıdır.

    Dünyaca ünlü bir ekonomist şöyle diyor, enflasyonun yüksek olduğu ülkelerde paranızı korumanın tek yolu borçlanarak lüks yaşamaktır. Tabi sabit geliriniz varsa.
  • 29-10-2022, 23:43:16
    #11
    Bu enflasyonda kredi en iyisi
  • 30-10-2022, 00:54:26
    #12
    Enflasyon gerçekte %160 iken yıllık %30-40 ile kredi çekilip o araba aılınır.
    Kredi kartı olmaz kredi kartına işleyecek faiz çok fahiş olur.
  • 30-10-2022, 01:44:28
    #13
    Hocam direkt çekin krediyi.
    Bu enflasyonda borçlanarak yaşamak en mantıklı iş.