beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2023 yılı itibari ile en zengin insanı kimseye borcu olmayan insan olarak görüyorum.
rakamlar ütopik kredi dediğin 100k dan başlıyor 10 sene önce bu paraya ev alınıyordu.
köşedeki bakkala selam veriyorsun 100 liran gidiyor.
bu belirsizlikte araç için kredi çekmek makul gelmiyor bana. borçlanmadan hayatını sürdüren en kral olacak gibi hissediyorum
erhanbackhen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kredi almamak en mantıklısı
Enflasyonist ortamda TL borçlanmak kaymaklı ekmek kadayıfıdır.

Dünyaca ünlü bir ekonomist şöyle diyor, enflasyonun yüksek olduğu ülkelerde paranızı korumanın tek yolu borçlanarak lüks yaşamaktır. Tabi sabit geliriniz varsa.