• 30-10-2022, 00:28:41
    #73
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir karambol olmuş bence, belki yeni moderatördür o zaman hatırlayamadım. Hala iyi arkadaşım ve çok iyi birisidir.
    memur dana şimdi, saygılar dede
  • 30-10-2022, 00:29:42
    #74
    Ya tam dua et, forumu alırsın inşallah de
    Moderatörlük çok zor bir iş.

    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeniden moderatör olman dileğiyle
  • 30-10-2022, 00:33:21
    #75
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya tam dua et, forumu alırsın inşallah de
    Moderatörlük çok zor bir iş.
    nedense o hiç aklıma gelmedi
    Bu saatten sonra zor gibi ya r10 u almak, kaç milyon dolardır acaba şu an değeri
  • 30-10-2022, 00:36:18
    #76
    Para sorun değil de Coşkun satmıyor kesinlikle. Dur kapat konuyu, banlanmayalım

    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nedense o hiç aklıma gelmedi
    Bu saatten sonra zor gibi ya r10 u almak, kaç milyon dolardır acaba şu an değeri
  • 30-10-2022, 00:46:13
    #77
    Zaman hizli geciyor
  • 30-10-2022, 01:21:42
    #78
    hahah çok iyi bence de olur bak o dediğinden dolayı olur hocam
    (kafadan r10 un bi 20 si vardır diye düşünerek daldık konuya...)
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum açılalı 17 sene olmuş olabilirmi
    kafamda deli sorular : )
  • 30-10-2022, 01:43:59
    #79
    veri tabanı kaybı olmasa dikkat çekici bir üyelik tarihim olurdu ama yinede eskilerden sayılırız
  • 30-10-2022, 01:53:02
    #80
    Radmin iyi cocuktu, iyi cocuklardik

    ama o parayi cok sevmisti bu yuzden yanlis tercihler yapti hayatinda
    Bir gun new york da bulusmak dilegiyle saglicakla kalin
  • 30-10-2022, 09:04:44
    #81
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google aramalarını kayit edip onlari site içinde index gibi kullanıyordu.
    subdomain o sonraki aşamada.
    aynısını youtube'de yapmiştik aramalarini çekip index gibi gösteriyordu.
    Hocam spam sektör ne önerirsiniz şuan Pinterest dönmek istiyorum ama eski spam sektör Yok orda news spam denedim oda tutmadı

    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmin iyi cocuktu, iyi cocuklardik

    ama o parayi cok sevmisti bu yuzden yanlis tercihler yapti hayatinda
    Bir gun new york da bulusmak dilegiyle saglicakla kalin
    Hocam burda 100 bin kişi ile uğraşmak yerine yağ fabrikası da 20/30 kişi ile uğraşıyordur yaşlanıyoruz bı bakmışsın coşkun admin de satmış forumu yaş gidiyor millet ile uğraşmak gerçekten çok zor