ReferXchange adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'un En Eski Üyesini Buluyoruz!
103
●8.106
- 30-10-2022, 00:29:42Ya tam dua et, forumu alırsın inşallah de

Moderatörlük çok zor bir iş.
dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-10-2022, 00:33:21nedense o hiç aklıma gelmediReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saatten sonra zor gibi ya r10 u almak, kaç milyon dolardır acaba şu an değeri
- 30-10-2022, 00:36:18Para sorun değil de Coşkun satmıyor kesinlikle. Dur kapat konuyu, banlanmayalım

dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-10-2022, 01:21:42hahah
çok iyi bence de olur bak o dediğinden dolayı olur hocam
(kafadan r10 un bi 20 si vardır diye düşünerek daldık konuya...)
dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-10-2022, 09:04:44Hocam spam sektör ne önerirsiniz şuan Pinterest dönmek istiyorum ama eski spam sektör Yok orda news spam denedim oda tutmadıdEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam burda 100 bin kişi ile uğraşmak yerine yağ fabrikası da 20/30 kişi ile uğraşıyordur yaşlanıyoruz bı bakmışsın coşkun admin de satmış forumu yaş gidiyor millet ile uğraşmak gerçekten çok zormurrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
