Konu
R10'un En Eski Üyesini Buluyoruz!
30-10-2022, 01:21:42
#78
Ertugrul53
hahah
çok iyi bence de olur bak o dediğinden dolayı olur hocam
(kafadan r10 un bi 20 si vardır diye düşünerek daldık konuya...)
dEaTh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
forum açılalı 17 sene olmuş olabilirmi
kafamda deli sorular : )