hahah çok iyi bence de olur bak o dediğinden dolayı olur hocam
(kafadan r10 un bi 20 si vardır diye düşünerek daldık konuya...)
dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forum açılalı 17 sene olmuş olabilirmi
kafamda deli sorular : )