Para sorun değil de Coşkun satmıyor kesinlikle. Dur kapat konuyu, banlanmayalım

dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nedense o hiç aklıma gelmedi
Bu saatten sonra zor gibi ya r10 u almak, kaç milyon dolardır acaba şu an değeri