bende yeni üyeyim. yaşlıyken üye olduk efsane olacak kadar kalacağımı sanmıyorum
Sen daha gençsin abi, ben senden önce giderim dediydi dersin
Zaman çok hızlı geçiyor hocam, bende ilk 2010 yılında duymuştum r10'u 2015 de nasip oldu

Bende üye olduktan 1 ay sonra konu açmışım baktımda.
Nerelerdeydin abi? Eskiden çok görürdüm seni hayat nasıl gidiyor ?
Aynen abi Coşkun abiden sonra en eski üyeler arasında hiç tarihe dikkat etmemiştim çok denk geliyorumda.