eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende yeni üyeyim. yaşlıyken üye olduk efsane olacak kadar kalacağımı sanmıyorum
Sen daha gençsin abi, ben senden önce giderim dediydi dersin
ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 yıl önce açtığım konu,
https://www.r10.net/maxigeyik/182174...j-birakin.html
O zaman 4 yılın bu kadar hızlı geçeceğini tahmin edemezdim, üyelikte eski değiliz ama var bir uzaktan takibimiz
Zaman çok hızlı geçiyor hocam, bende ilk 2010 yılında duymuştum r10'u 2015 de nasip oldu Bende üye olduktan 1 ay sonra konu açmışım baktımda.
myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşlandık
Nerelerdeydin abi? Eskiden çok görürdüm seni hayat nasıl gidiyor ?

Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ReferXchange; var
Aynen abi Coşkun abiden sonra en eski üyeler arasında hiç tarihe dikkat etmemiştim çok denk geliyorumda.