4 yıl önce açtığım konu,
https://www.r10.net/maxigeyik/182174...j-birakin.html
O zaman 4 yılın bu kadar hızlı geçeceğini tahmin edemezdim, üyelikte eski değiliz ama var bir uzaktan takibimiz