• 28-10-2022, 22:36:25
    #1
    https://www.sabah.com.tr/ekonomi/ab-...kliyor-6216014

    yakacak odun bulamayan avrupa, çareyi akaryakıttan kısmakta buldu.

    peki bu verilere göre elektrik ihtiyaçlarını nasıl karşılayacaklar, bizi fatura açısından daha neler bekliyor ?



  • 28-10-2022, 22:41:06
    #2
    Yakacak odundan dolayı olduğunu sanmıyorum çevre kirliği küresel ısınma küresel tehtitlerden dolayı mazotlu araç yapımlarını bitiriyorlar. Sanıyorum yanlış bilmiyorsam mercedes woswagen bmw gibi firmalar bu sene son yakıtlı araçlarını çıkartmışlar.
  • 28-10-2022, 23:16:14
    #3
    dizel araba üretimi son bulacak; belirli bir tarihten sonra artık üretilmeyecek diye duymuştum.benzinliyi ilk defa şimdi okuyorum