https://www.sabah.com.tr/ekonomi/ab-...kliyor-6216014

yakacak odun bulamayan avrupa, çareyi akaryakıttan kısmakta buldu.

peki bu verilere göre elektrik ihtiyaçlarını nasıl karşılayacaklar, bizi fatura açısından daha neler bekliyor ?