• 28-10-2022, 20:44:43
    #1
    34 haftalık bir kızım var abileri inşallah dünyaya gelecek az kaldı ama bugün kontrolde hanımı biraz korkutmuş doktor gelişim olarak geride kalmış kafası eli koluna göre daha büyük tekrar gel takip edeceğiz filan sonra da soruları cevaplamadan çıkartmış çekmiş olduğu ultrasonun sonuç değerler filan var tanıdığı kadın doğum doktoru olan var mı danışsak sorsak, rica etsek 🥺
  • 28-10-2022, 20:46:23
    #2
    abi kusura bakma yanlış anlama ama bazı doktorlar bunu sanırım bilinçli mi yapıyor.. kimin eşini hamile bilsem son haftalarda hep böyle şeyler söyleniyor ve stres ediliyor insanlar. benim kardeşime de öyle dediler. yüksek ihtimal engelli vs dediler, maşallahbirsorunu olmadı. böyle çok örneği var. eğer devlette kontrol ettiryorsanız en yakın özel hsatanede bir muayene olu ndaha detaylı bilgi veerirler . allah analı babalı sağlıklı büyütsün şimdiden
  • 28-10-2022, 20:48:04
    #3
    yeğenim için de sakat olacağını söylemişlerdi. Şimdi 13 yaşında, sağlığı da yerinede... Birkaç doktora gidip sonuçları gösterin bence hocam.
  • 28-10-2022, 20:48:46
    #4
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi kusura bakma yanlış anlama ama bazı doktorlar bunu sanırım bilinçli mi yapıyor.. kimin eşini hamile bilsem son haftalarda hep böyle şeyler söyleniyor ve stres ediliyor insanlar. benim kardeşime de öyle dediler. yüksek ihtimal engelli vs dediler, maşallahbirsorunu olmadı. böyle çok örneği var. eğer devlette kontrol ettiryorsanız en yakın özel hsatanede bir muayene olu ndaha detaylı bilgi veerirler . allah analı babalı sağlıklı büyütsün şimdiden
    Allah razı olsun cümlemizin, benim çok tereddütüm yok ama hanımı öyle görünce üzülüyorum
  • 28-10-2022, 20:50:43
    #5
    DijitalONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    34 haftalık bir kızım var abileri inşallah dünyaya gelecek az kaldı ama bugün kontrolde hanımı biraz korkutmuş doktor gelişim olarak geride kalmış kafası eli koluna göre daha büyük tekrar gel takip edeceğiz filan sonra da soruları cevaplamadan çıkartmış çekmiş olduğu ultrasonun sonuç değerler filan var tanıdığı kadın doğum doktoru olan var mı danışsak sorsak, rica etsek 🥺
    Hocam öncelikle Allah hayırlısıyla, sağlığıyla kucağınıza almayı nasip etsin. Aynı haftadayız Bu iş tanıdıkla vs. olmaz, biliyorum muayene ücretleri biraz pahalı ama güveneceğiniz bir özel hastaneye gidin. Bu tarz söylemlerin çoğu yanlış çıkıyor, stres yapmayın ama yine de kısa sürede takibini sağlayın.
  • 28-10-2022, 20:51:17
    #6
    nerdesiniz
  • 28-10-2022, 20:54:43
    #7
    Öncelikle sağlık ocağına gidip 2li test yaptırın (gelişiminde problem var mı diye kontrol sağlanıyor) ama biraz ileri haftalar olduğu için oluyor mu bilemem tabi ki.
    İstanbul/Avrupa yakasında MediLife Beylikdüzü hastanesini öneririm size 285 tl sigortasız muane sigortalı 40 tl indirim sağlanıyor. Doktorları cok iyi cok samimi ve gerekli gerçek bilgileri size aktarırlar.
    Kavacık medistate hastanesine yakınsanız orası da cok iyi hastane ve doktorları cok ilgileniyor WhatsApp üzerinden bile detaylı bilgi alabiliyorsunuz doktorunuzla.
    Hayırlı olsun allah sağlıklı doğmasını nasip etsin inşallah
  • 28-10-2022, 20:55:18
    #8
    Aynısını benim kızım içinde demişlerdi bazen bilinçli olarak sezeryan için diyorlar ve kesin sezeryan önerdiler eşinize

    ve şuan 11 aylık maşallah hiç bir sıkıntısı yok kızımın
  • 28-10-2022, 20:56:11
    #9
    byc4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle sağlık ocağına gidip 2li test yaptırın (gelişiminde problem var mı diye kontrol sağlanıyor) ama biraz ileri haftalar olduğu için oluyor mu bilemem tabi ki.
    İstanbul/Avrupa yakasında MediLife Beylikdüzü hastanesini öneririm size 285 tl sigortasız muane sigortalı 40 tl indirim sağlanıyor. Doktorları cok iyi cok samimi ve gerekli gerçek bilgileri size aktarırlar.
    Kavacık medistate hastanesine yakınsanız orası da cok iyi hastane ve doktorları cok ilgileniyor WhatsApp üzerinden bile detaylı bilgi alabiliyorsunuz doktorunuzla.
    Hayırlı olsun allah sağlıklı doğmasını nasip etsin inşallah
    ikili tarama testi 12 haftalıkken oluyor