34 haftalık bir kızım var abileri inşallah dünyaya gelecek az kaldı ama bugün kontrolde hanımı biraz korkutmuş doktor gelişim olarak geride kalmış kafası eli koluna göre daha büyük tekrar gel takip edeceğiz filan sonra da soruları cevaplamadan çıkartmış çekmiş olduğu ultrasonun sonuç değerler filan var tanıdığı kadın doğum doktoru olan var mı danışsak sorsak, rica etsek 🥺
Hocam öncelikle Allah hayırlısıyla, sağlığıyla kucağınıza almayı nasip etsin. Aynı haftadayız

Bu iş tanıdıkla vs. olmaz, biliyorum muayene ücretleri biraz pahalı ama güveneceğiniz bir özel hastaneye gidin. Bu tarz söylemlerin çoğu yanlış çıkıyor, stres yapmayın ama yine de kısa sürede takibini sağlayın.