xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi kusura bakma yanlış anlama ama bazı doktorlar bunu sanırım bilinçli mi yapıyor.. kimin eşini hamile bilsem son haftalarda hep böyle şeyler söyleniyor ve stres ediliyor insanlar. benim kardeşime de öyle dediler. yüksek ihtimal engelli vs dediler, maşallahbirsorunu olmadı. böyle çok örneği var. eğer devlette kontrol ettiryorsanız en yakın özel hsatanede bir muayene olu ndaha detaylı bilgi veerirler . allah analı babalı sağlıklı büyütsün şimdiden
Allah razı olsun cümlemizin, benim çok tereddütüm yok ama hanımı öyle görünce üzülüyorum