• 27-10-2022, 03:27:51
    #28
    Yazılım-bilişim işi yapanlar, webmaster'lar esnaf odasına kayıt olabiliyor mu acaba?
  • 27-10-2022, 09:10:39
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözde ucuz kredi. İpotek masrafı dosya masrafı vs derken hepsini ekleyince aylık 1.40 civarına geliyor. Enparada 1.35 şu an aylık faiz. Televizyonda şov yapmak amaç. Esnafa şöyle kredi verdik vs. ama kimse yemiyor artık bunları.
    enparada nasıl 1.40 hocam
  • 27-10-2022, 09:24:04
    #30
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım-bilişim işi yapanlar, webmaster'lar esnaf odasına kayıt olabiliyor mu acaba?
    Evet
  • 27-10-2022, 09:35:09
    #31
    fâni editör.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandırmamak için herşeyi yapmışlar. Maksat haberlerde falan esnaf destek paketi verdik diye göz boyamak. 10 gündür uğraşıyorum başvuru bile yapamadım saçma sapan koşullar ve dayatmalar yüzünden. Özel bankadan cep şubeden 200k krediyi 1 tıkla hesabıma aktarıyor oturduğum yerde çekirdek çitlerken. Halkbank vs böyle dinozor kuruluşların acilen kapatılıp tasfiye edilmesi şart.
    Valla halkbank’a ne zaman işim düştüyse anında hallettim. Pek dinazor kuruluş olduğunu da düşünmüyorum. Pandemi sürecinde kırmızı çizgili avukatlık icralık olan esnafa bile deli gibi para dağıtttılar. Bırak çekirdek çitlemeyi gidip intihar etsende özel banka sicilin kötüyse kredi vermez. Konuya bahis krediler yüksek miktarda olduğu için bu kefil ve ipotekler isteniyor. Esnaf olan, sicil kaydı olup ticaret yapan herkes bilir zaten, esnaf kefalet ipoteksiz kefilsiz kredi vermez.
  • 27-10-2022, 09:40:35
    #32
    görseli biraz daha kaliteli yükleseydin keşke hocam, teşekkürler.
  • 27-10-2022, 09:43:35
    #33
    Artı vergi sgk bağkur borcunuzda olmayacak.
  • 27-10-2022, 09:45:49
    #34
    aztech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görseli biraz daha kaliteli yükleseydin keşke hocam, teşekkürler.
    4 farklı görsel tek başına kaliteliydi ama çok büyük oluyordu konuya ekleyince bende kolaj yapıp yükledim baya düştü kalitesi doğru, görseli yeni sekmede açıp yakınlaştırarak okumayı deneyebilirsiniz yine takılırsanız mesaj olarak yazın ben anlatayım size
    • aztech
    aztech bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-10-2022, 09:46:53
    #35
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 farklı görsel tek başına kaliteliydi ama çok büyük oluyordu konuya ekleyince bende kolaj yapıp yükledim baya düştü kalitesi doğru, görseli yeni sekmede açıp yakınlaştırarak okumayı deneyebilirsiniz yine takılırsanız mesaj olarak yazın ben anlatayım size
    hocam görsel okunmuyor bide sorum var size
  • 27-10-2022, 09:50:10
    #36
    Çok güzel bir konu olmuş teşekkürler,

    En son konak Esnaf sanatkarlar odasına gittiğimde Kosgeb'ten destek alanlara kullandırmıyorlardı. Kosgebden aldığım destek sadece açılış desteği oda 5.000 TL idi.
    Şahıs şirketiniz var ve herhangi bir LTD ile ortaklığınız veya kendinize aitse yine önünüze taş koyuyorlar kullandırmıyorlardı. (benim hem şahıs hem LTD şirketim var kullanamıyorum.)

    Tamamen göz boyamak için yapıldığını düşünüyorum çok saçma şartlar var.