Çok güzel bir konu olmuş teşekkürler,

En son konak Esnaf sanatkarlar odasına gittiğimde Kosgeb'ten destek alanlara kullandırmıyorlardı. Kosgebden aldığım destek sadece açılış desteği oda 5.000 TL idi.
Şahıs şirketiniz var ve herhangi bir LTD ile ortaklığınız veya kendinize aitse yine önünüze taş koyuyorlar kullandırmıyorlardı. (benim hem şahıs hem LTD şirketim var kullanamıyorum.)

Tamamen göz boyamak için yapıldığını düşünüyorum çok saçma şartlar var.