Yarın çırağan sarayına iş görüşmesine gidiyorum - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yarın çırağan sarayına iş görüşmesine gidiyorum
60
●
5.496
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yarın çırağan sarayına iş görüşmesine gidiyorum
İlk
2
3
4
5
6
7
25-10-2022, 20:24:11
#55
birsevda
Hayırlı olsun hocam.
25-10-2022, 20:28:57
#56
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Hayırlı olsun Tolga hocam, başarılar.
25-10-2022, 20:39:03
#57
mtersoz
hayırlı olsun
26-10-2022, 01:09:44
#58
AliFurkan
okula giderken hep önünden geçiyorum bi çayını içerim sarayda
27-10-2022, 16:11:21
#59
VodkaKarpuz
tlga_kurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşe alındım hocam sorduğunuz için teşekkürler
Hayırlı olsun hocam yeni iş hayatınızda başarılar dilerim.
27-10-2022, 21:00:12
#60
LORD01
hayırlı olsun hocam darısı basımıza..
27-10-2022, 21:11:51
#61
tlga_kurt
Soran eden hayırlı olsun diyen herkese teşekkür ederim Herkesi tek tek alıntılayıp rahatsız etmek istemedim 2 gündür evrak işleriyle sağlık muayeneleri ile uğraşıyordum
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler