• 24-10-2022, 23:18:42
    #1
    Arkadaşlar yasak olduğunu ve cezası olduğunu biliyorum ancak trafikte gördüğüm her 20 araçtan 1’inde var. Bu araç sahipleri cezayı göze mi alıyorlar yoksa polisler çok umursamıyor mu çevirmede tr plakayı? Ceza yazılır denip de çok nadir yazılan şeylerden mi yoksa egzoz çakar gibi gördüğü yerde garanti keser mi cezayı?
  • 24-10-2022, 23:19:44
    #2
    Hocam ne alaka pazarda 10 TL
  • 24-10-2022, 23:26:29
    #3
    valla plakayı kimin taktığına bakar o. en son polis görevini yaptığı için özür dilemişti.
  • 24-10-2022, 23:47:34
    #4
    BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne alaka pazarda 10 TL
    Hocam olay kaç para olduğu değil cezası var normalde yasak diye geçiyor cezayı polislerin ciddiye alma durumunu sormak istedim kullananlara
  • 24-10-2022, 23:56:30
    #5
    Cezayı bilmiyorum da muayneden geçmiyor, arabamı beklerken bir araçtakini söktürdüklerini görmüştüm.
  • 25-10-2022, 01:09:17
    #6
    Ön cama Türk bayrağı yapıştırmak bile yasak. Bizzat trafik polisine sordum, isterse yazar keyfine kalmış dedi.