Arkadaşlar yasak olduğunu ve cezası olduğunu biliyorum ancak trafikte gördüğüm her 20 araçtan 1inde var. Bu araç sahipleri cezayı göze mi alıyorlar yoksa polisler çok umursamıyor mu çevirmede tr plakayı? Ceza yazılır denip de çok nadir yazılan şeylerden mi yoksa egzoz çakar gibi gördüğü yerde garanti keser mi cezayı?