• 22-10-2022, 21:50:03
    #1
    Herkese selam, usta birligimi Ankara Etimesgut da yapiyorum bitmiyor sanki zaman durmuş gibi hissediyorum şafak çok sıkıştırıyor 😁
  • 22-10-2022, 21:58:06
    #2
    Son günler güzel geçer tadını çıkar bitince ararsın ortamı bize demişlerdi buraya gelince herkes gitmek ister ama gidince de dönmek ister her iki istekleri de olmaz demişlerdi
  • 22-10-2022, 22:09:02
    #3
    Hocam askerlik yapmış biri olarak söylüyorum. Bitse de gitsek kafasından çıkıp, son günlerimiz biraz eğlenelim kafasına girin. Hem vakit daha çabuk geçer hem de güzel anılar biriktirirsiniz. 5 aydan fazla süre bitirmissiniz 13 gün eninde sonunda biter ama eziyet çeker gibi bitirmek var bir de eğlenerek bitirmek var.
  • 22-10-2022, 22:12:14
    #4
    Özellikle kendi celbinizden ve varsa altlarınızdan samimi bulduğunuz insanlardan oluşan kalabalık gruplarla beraber boş vaktinizde bol bol muhabbet edin ve bol bol fotoğraf çekin. Birkaç ay sonra o günlerinizi çok arayacaksınız
  • 22-10-2022, 22:22:27
    #5
    15 buçuk ay askerlik yaptım. Bitiyor bitiyor.