Hocam askerlik yapmış biri olarak söylüyorum. Bitse de gitsek kafasından çıkıp, son günlerimiz biraz eğlenelim kafasına girin. Hem vakit daha çabuk geçer hem de güzel anılar biriktirirsiniz. 5 aydan fazla süre bitirmissiniz 13 gün eninde sonunda biter ama eziyet çeker gibi bitirmek var bir de eğlenerek bitirmek var.